رویدادها آرشیو خبر ها
افزایش قدرت فیزیکی دیبالا منجر به پیشرفت او شده است

افزایش قدرت فیزیکی دیبالا منجر به پیشرفت او شده است

ستاره ی سابق باشگاه پالرمو در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و در این مورد باید سپاسگذار آلگری باشد که به او توصیه کرده بود بر روی آمادگی جسمانی خود متمرکز شود.

پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش در دیدار با میلان در روز شنبه، پیشرفت پائولو دیبالا در یوونتوس بسیار مشهود است و این امر به خاطر تغییر فیزیک و قدرت بدنی این بازیکن است.

مهاجم جوان آرژانتینی بانوی پیر در 12 مسابقه 6 گل به ثمر رسانده است و به عنوان برترین گلزن بیانکونری مطرح شده است .

این تأثیر فوق العاده او در تیم نه مرتبط با تاکتیک های تیم است و نه در تغییر در نحوه ی بازی کردن این بازیکن. در عوض این تأثیر به تلاش او در وینوو باز می گردد.

ماسیمیلیانو آلگری پس از بازی مقابل میلان در مصاحبه با اسکای اسپرت گفت:

" دیبالا از جنبه ی فیزیکی پیشرفت کرده ست و این موضوع به او کمک زیادی کرده است."

در واقع، به لطف تمرکز بر روی قدرت و تمرینات مقاومت جسمانی، ستاره ی سابق پالرمو بیش از سه کیلوگرم ماهیچه از زمان پیوستنش به تورین به دست آورده است. این کار بنا به درخواست آلگری صورت گرفته است که در ابتدا فیزیک بدنی دیبالا را ضعیف ارزیابی کرده بود.

افزایش قدرت جسمانی دیبالا به او اجازه داده است تا با شدت بیش تری در میدان دوندگی داشته باشد و این مهاجم آرژانتینی اذعان کرده است که او در حال حاضر می تواند با دوندگی های خود مناطق بیش تری را نسبت به گذشته تحت پوشش قرار دهد.

" من در پالرمو نقش کاملاً متفاوتی داشتم. اما در حال حاضر گاهی اوقات به عنوان مهاجم دوم و یا حتی ترکوارتیستا بازی می کنم."

" از اینکه آزادی بیش تری در میدان دارم لذت می برم، اما اگر سرمربی از من بخواهد تا قاعده مند تر باشم می توانم آن را انجام دهم"

پس از بازی مقابل میلان در سری آ، حالا دیبالا به بازی روز چهارشنبه در مقابل منچسترسیتی در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان نگاه می کند.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: